Jak działa system WANY​

Faza I
Kompleksowy audyt marketingowy

The first step of the Pierwszy etap systemu WANY polega na przeprowadzeniu dokładnej analizy sytuacji marki klienta. Wykorzystując nasze autorskie oprogramowanie oparte na sztucznej inteligencji zainstalowane na komputerze klienta, przeprowadzamy kompleksowy audyt, skrupulatnie gromadząc i analizując wszystkie dotychczasowe działania marketingowe, pozycję marki oraz sytuację rynkową.

Oprogramowanie WANY zapewnia cenny wgląd w trendy rynkowe, strategie konkurencji, zachowania klientów i inne kluczowe dane, umożliwiając pełne zrozumienie obecnej pozycji marki.

Jak działa  system WANY​

Faza I
Kompleksowy audyt marketingowy

Pierwszy etap systemu WANY polega na przeprowadzeniu dokładnej analizy sytuacji marki klienta. Wykorzystując nasze autorskie oprogramowanie oparte na sztucznej inteligencji zainstalowane na komputerze klienta, przeprowadzamy kompleksowy audyt, skrupulatnie gromadząc i analizując wszystkie dotychczasowe działania marketingowe, pozycję marki oraz sytuację rynkową.

Oprogramowanie WANY zapewnia cenny wgląd w trendy rynkowe, strategie konkurencji, zachowania klientów i inne kluczowe dane, umożliwiając pełne zrozumienie obecnej pozycji marki.

Faza II
Szczegółowy raport

Po zakończeniu analizy system WANY generuje szczegółowy raport obejmujący wszystkie kluczowe punkty zidentyfikowane podczas audytu. Ten dokument służy jako mapa drogowa dla klienta, przedstawiająca mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia związane z jego marką.

Wraz z identyfikacją obszarów wymagających poprawy, raport zawiera również możliwe do zastosowania zalecenia, aby skutecznie rozwiązać te kwestie. Umożliwi to Tobie podejmowanie świadomych decyzji i wdrażanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji działań marketingowych.

Faza IV
Wdrożenie strategii

Za sukcesem działań WANY stoi nie tylko opracowanie dopasowanej strategii, ale także jej skuteczne wdrożenie.

Ściśle współpracujemy, aby zadbać o sprawną i skuteczną implementację strategii. Zapewniamy pełne wsparcie w procesie wprowadzania zmian poprzez regularne śledzenie efektów oraz nanoszenie niezbędnych korekt, dążąc do osiągnięcia założonych celów.

Faza III
Strategia marketingowa szyta na miarę

W oparciu o wnioski z analizy i rekomendacje przedstawione w raporcie, opracowujemy nową strategię marketingową, mającą na celu zarówno krótkoterminową poprawę sytuacji marki, jak i zbudowanie jej długoterminowej przewagi konkurencyjnej.

Dzięki dogłębnemu zrozumieniu marki, grupy docelowej i dynamiki branży, tworzymy dedykowaną strategię, która jest zgodna z Twoimi celami. Strategia ta obejmuje szereg kanałów marketingowych i taktyk, w tym pozycjonowanie marki, marketing treści, komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych, partnerstwa z influencerami i dostosowanie strony internetowej, czy strategię reklamową, w celu prowadzenia skutecznych i przynoszących rezultaty kampanii.